Bestellen en bezorgen

Bestellen en bezorgen:

Bestellen bij Kids Outletshop doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen.Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via inloggen/registreren.

  1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje
  2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling
  3. vervolgens ga je naar bestelling afronden
  4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres
  5. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op betalen
  6. kies op welke manier je wilt betalen en of je het op komt halen of dat het verstuurd moet worden en klik op bestelling plaatsen

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je op een werkdag (maandag t/m vrijdag) hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling zsm maar zeker binnen 24 uur verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden. Tijdens actieperiodes kan het wegens drukte langer duren voordat je bestelling verzonden wordt. Op de dagen die wij op de markt of braderie staan wordt je bestelling de volgende dag verzonden. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een track en trace code, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt.
De levertijd is doorgaans 1 à 2 werkdagen, dit geldt ook voor België en Duitsland.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen met een orderwaarde van €75,00 of hoger worden gratis verzonden.

Voor bestellingen met een orderbedrag lager dan €75,00 hanteer ik binnen Nederland een verzendtarief van €4.25
Voor België en Duitsland hanteer ik een verzendtarief van €8,95.
 Alle post wordt met DHL verstuurd.

Indien het opgegeven adres niet correct of incompleet is ingevuld en de bestelling hierdoor niet kan worden afgeleverd en terug wordt gestuurd,  dan komen de volledige verzendkosten voor de 2e verzending voor de rekening van de klant.

Bij bestellingen die door de klant worden geweigerd op een DHL-punt en hierdoor "retour afzender" worden gestuurd worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht. Je krijgt dan het factuurbedrag minus de verzendkosten terug gestort. Wij moeten namelijk voor zulke bestellingen ook gewoon de volledige verzendkosten betalen. 

Waarom is er geen gratis verzending mogelijk?

De reden waarom wij geen gratis verzending aanbieden is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (DHL verstuurt helaas niet gratis) moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.

Dit vinden wij echter oneerlijk. Op deze manier worden klanten die meerdere artikelen bestellen namelijk gestraft, doordat er aan hen eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.

De webwinkels die geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen verzendkosten'. Wij maken geen geheim van de kosten, maar houden ze liever transparant

© 2017 - 2024 Kids Outletshop | sitemap | rss