Artikel ruilen

Hoe ruil ik een artikel?

Mocht een artikel niet aan de verwachtingen voldoen, dan kun je binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening. Ik betaal de verzendkosten voor de producten waar je tegen ruilt. Bij het retour sturen van de hele bestelling stort ik ook de verzendkosten terug (niet de retourkosten). Ruilen geschied uitsluitend met aangehecht kaartje.

Ruilen werkt als volgt

  • Je kunt een email sturen naar info@kids-outletshop.nl met de artikelen die je wilt terugsturen danwel omruilen. Vermeld hierbij het ordernummer en de artikelen die je wilt omruilen. 
  • Na ontvangst van je retour zal ik binnen 10 dagen het verschuldigde bedrag op je rekening terugstorten. Wanneer je de gehele bestelling retourneert, worden de in rekening gebrachte verzendkosten ( niet de retourkosten) eveneens vergoed.

  •  Retourneren van artikelen is altijd voor eigen rekening

Let wel! Kleding wat met 70% of meer is afgeprijsd kan niet worden geruild of geretourneerd!

Naar welk adres moet ik producten sturen die ik wil ruilen of retourneren?

De retouren en ruilingen kunnen worden opgestuurd naar:

Kids Outletshop
Korte Groningerweg 13
9607 PS
Foxhol
 

 

Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van?

Het herroepingsrecht houdt in dat je het recht hebt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. Je hebt na melding van retour nog 14 dagen de tijd om het product te retouren.

  • De genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
  • Als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
  • Als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen.
  • De waardevermindering van kleren die meer zijn gebruikt dan nodig om de aard, kenmerken en werking te beoordelen kan worden doorberekend aan de consument.

 

 

 

© 2017 - 2020 Kids Outletshop | sitemap | rss